NISSANS HELT NYE NV300 VAREBIL PRÆSENTERES FORUD FOR UEFA CHAMPIONS LEAGUE-FINALEN
- Første fremvisning af ny, mellemstor Nissan varebil før lørdagens finale i Milano
- NV300-modellens første opgave bliver at være med til at transportere det officielle UEFA Champions League-flag til San Siro-stadion
- Den alsidige og praktiske varebil vil kunne fås i mange forskellige versioner – herunder personbilsudgaven Combi
- Den brancheførende garanti på 5 år/160.000 km er standard
Nissan viser de første officielle billeder af den helt nye NV300 varebil i forbindelse med UEFA Champions League-finalen.
Nissan er stolt over at være officiel varebilspartner for UEFA Champions League. Den helt nye NV300 har spillet en afgørende rolle i optakten til kampen ved at transportere finalens officielle flag på den første del af turen til San Siro-stadion i Milano i Italien. Flaget får en storslået plads i midtercirklen i halvlegspausen, hvor det vil blive set af tusindvis af fans og millioner af tv-seere over hele verden.
Nissan NV300 er en helt ny, mellemstor varebil som efterfølger den populære Primastar og udfylder tomrummet mellem den prisbelønnede NV200 og NV400. En vigtig differentiering i forhold til konkurrenterne er markedets førende garanti i segmentet – 5 års/160.000 km paneuropæisk fabriksgaranti, som kan overdrages fuldt ud til en eller flere efterfølgende ejere af bilen. Garantien indeholder desuden 5 års vejhjælp.
Og for at give komplet ro i sindet dækker garantien ovenikøbet alt originalt Nissan tilbehør, hvilket viser, hvor stor tillid Nissan har til sine varebilers og eftermarkedsprodukters kvalitet og holdbarhed.
Nissans nyeste designsprog er velkendt fra Nissans førende crossover-modeller som Juke, Qashqai og X-Trail, og det ses tydeligt på NV300 med den velkendte V-motion-kølergrill, som dominerer bilens front.
Den helt nye NV300 kommer til salg senere i år og styrker yderligere Nissans position som varebilsproducent med et af de største varebilsprogrammer i Europa. Det omfatter den nye Navara pickup, lastbiler og varebiler som den banebrydende elbil e-NV200.
Flaget til UEFA Champions League finalen er unikt for Nissan som officiel varebilspartner, og det er et værdsat element i feststemningen på kampdagen. Men det har også spillet en rolle i optakten via Nissans innovative ”Take Me To Milan”-kampagne, som har vakt opsigt hos tusindvis af fodboldfans, der har tilmeldt sig for at få deres navn trykt på flaget.
Alle de deltagende fans får deres navn placeret på en lille, men ærefuld plads på flaget i midtercirklen, hvor navnene udgør sorte stjerner på en hvid baggrund – alt sammen til en af årets største og mest sete fodboldkampe. Fansene vil også kunne se deres eget navn på flaget ved hjælp af et billede i høj opløsning.
Philippe Guérin-Boutaud, som er Corporate Vice President hos Nissan Global LCV, udtalte følgende: ”Nissans partnerskab med UEFA Champions League er en spændende måde for NV300 at gøre sin entre på. At transportere det officielle flag forud for lørdagens finale i Milano er en stor ære, og det er et perfekt udtryk for Nissan erhvervsbilernes position som betroede varebiler”.
Yderligere detaljer om NV300 – inkl. detaljer om de kraftfulde og effektive dieselmotorer, lastkapacitet og dato for salgsstart – følger i forbindelse med biludstillingen i Hannover i september.